Made in Korea
Kitae träffar Yuji från Ikeda-klanen i ett försöka att växla upp verksamheten, och de två kommer överens om att samarbeta. Geonyoung följer dem till Japan.
Geonyoung tar fram en plan för att gripa Kitae medan Kitae fortsätter att utöka sin verksamhet.
Kitae reser till Vietnam med Yuji för att träffa deras nya affärspartner. Kihyun får en oväntad möjlighet och Geonyoung gillrar en fälla för att gripa Kitae.