Hyper Knife
Seok, en entusiastisk och genialisk neurokirurg, återförenas med Deokhee, läraren som förstörde hennes liv. En gång brydde sig de två kirurgerna mer om varandra än nån annan, men nu när allt de känner är hat, blir Seok rasande över att han är tillbaka, och hon bestämmer sig för att hämnas.