S1, A4: Gilho, som har räddats av Seojin, berättar för Dongwoo och Seojin att Colosseum har koppling till fallet med den försvunna personen. Jaehee skyndar sig till Colosseum för att rädda sin vän som har kidnappats. Dongwoo, Gilho och Seojin följer efter.