Stranger
I tonåren opererades åklagare Hwang Si-mok för sin onormalt utvecklade hjärna, men ingreppet fick allvarliga biverkningar.
Fångens övertygande argument om sin oskuld får Si-mok att granska övervakningsfilmen. På polisstationen i Yongsan träffar Si-mok polisen Han Yeo-jin.
Ryktet om Si-moks våldsamma sätt sprider sig snabbt. Men han fortsätter med sin utredning, och fattar misstankar mot sin skyddsling, Young Eun-su.