Signal
Hae-young hittar en gammal walkie-talkie utanför polisstationen. Från andra sidan ger inspektör Lee Jae-han ledtrådar om en 15 år gammal kidnappning.
Hae-young kommer närmare sanningen bakom Jae-hans försvinnande. Samtidigt råder stor förvirring hos polisen över en mystisk kidnappning.