S1, A1: När Martyn och Rebecca flyttar in i ett vackert hus i Glasgow med sina två små barn hoppas de på en nystart. Till en början verkar allt perfekt - men en grannes allt mer skrämmande beteende gör att tillvaron snabbt förvandlas till en mardröm. I rollerna: Martin Compston, Anjli Mohindra, Solly McLeod, Maureen Beattie, Daniel Portman, Anneika Rose m fl. Del 1 av 3.