Hotet
När Martyn och Rebecca flyttar in i ett vackert hus i Glasgow med sina två små barn hoppas de på en nystart. Till en början verkar allt perfekt - men en obehaglig kommentar från grannen blir starten på ett allt mer skrämmande beteende. Snart har drömhemmet förvandlas till en mardröm.