DEADLOCH Avsnitt 1
S1, A1: På kvällen för Deadlochs Vinterfestival, hittas lokale fotbollstränaren Trent Lathams kropp på stranden. Lokala översergeanten Dulcie Collins för befälet, men snart anländer detektiv Eddie Redcliffe från Darwin för att leda utredningen vilket orsakar friktion.