Vargkriget Avsnitt 1
S1, A1: Jakten är igång, och den är intensiv och adrenalinfylld. Det blir konflikt med både polis och jägare när den extrema aktivistgruppen Hunt Saboteurs Sweden försöker sätta stopp för jakten.