Vargkriget
Jakten är igång, och den är intensiv och adrenalinfylld. Det blir konflikt med både polis och jägare när den extrema aktivistgruppen Hunt Saboteurs Sweden försöker sätta stopp för jakten.
Vargaktivisten Camillas största dröm är att ta en illegal vargjägare på bar gärning. Vi träffar en jägare som berättar om sina metoder. En vargjakt i Elverum saboteras, vem ligger bakom?