Lindy Chamberlain: The True Story Avsnitt 1
S1, A1: Azaria Chamberlains tragiska död ställs på sin spets av en sensationslystnad media, en skeptisk allmänhet och en partisk polisstyrka, som alla försöker ställa hennes mor inför rätta.