Lyxfällan Danmark Avsnitt 1
S25, A1: Det verkar som om Mathias har kontroll över sitt liv och han gillar att bjuda sina vänner på rundor när de är i stan. Men bakom fasaden mår Mathias dåligt och köper både elektronik och bilar.