Lyxfällan Danmark
Det verkar som om Mathias har kontroll över sitt liv och han gillar att bjuda sina vänner på rundor när de är i stan. Men bakom fasaden mår Mathias dåligt och köper både elektronik och bilar.
När Emma och Mike träffades på semester var det kärlek vid första anblick. De flyttade snabbt ihop - men Mike lånar pengar från allt och alla och använder dem för att spela.
Daniel och Sarah har tre barn tillsammans, men bor separat. De drömmer om att flytta ihop men tror inte att de har råd, för då kommer hon förlora bostadsbidraget.