Richard Hammond's Workshop Avsnitt 102
S1, A2: Richard satsar sina egna pengar på en Mark II Jensen Interceptor från 1970 med planer på att återställa den till fabriksspecifikationer. Dessutom åker killarna till London Classic Car Show.