Richard Hammond's Workshop
Den våghalsiga TV-programledaren och bilfantasten Richard Hammond startar sitt mest riskfyllda företag hittills - en högklassig restaureringsverksamhet för sällsynta klassiska bilar och motorcyklar.
Richard satsar sina egna pengar på en Mark II Jensen Interceptor från 1970 med planer på att återställa den till fabriksspecifikationer. Dessutom åker killarna till London Classic Car Show.
Richard hittar en klassisk mini som behöver restaureras. Eftersom kostnaderna för den nya verkstaden ökar säljer han några av sina egna bilar för att hjälpa till att finansiera verksamheten.
Några av de värdefulla klassiska bilarna och motorcyklarna auktioneras ut utan förbehåll. Samtidigt börjar Neil och Anthony arbeta med ett mystiskt fordon från 1930-talet.
Richard och teamet bestämmer sig för att anmäla en av sina bilar till Storbritanniens mest prestigefyllda tävling för klassiska bilar, Concours of Elegance.