Life in Pieces Avsnitt 11
S3, A11: Jen sjunger i Tylers band och råkar sätta honom i en besvärlig situation. John och Greg beslutar sig för att brygga öl tillsammans och Matt donerar en målning till förmån för Tim´s medicinska välgörenhet.