Baywatch Avsnitt 13
S4, A13: En återförening för det gamla gardet bland livräddarna, "Red Knights", resulterar i ett slagsmål på en bar och att Ben säger upp sig. Mitch hjälper en kvinna med hennes för tidiga förlossning.