S3, A17: Jen och Greg söker med ljus och lykta efter den perfekta barnvakten åt Lark. John blir snarstucken när han ska shoppa en madrass och Heather får reda på saker om Samantha´s pojkvän som hon inte är säker på om hon ska avslöja. Del 17:22.