Life in Pieces Avsnitt 18
S3, A18: Jen erbjuds en målning som betalning men hon gillar inte slutprodukten. Sophia övertalar Matt och Colleen att använda hennes idé för en barnbok. Tyler och Clementine annonserar ut sitt lilla hus för uthyrning. Del 18:22.