Kampen för Marnie Avsnitt 2
S1, A2: Nicci och Andrew lyckas inte komma överens med Samantha och sjukhusledningen. Nästa steg är medling, men även Nicci och Andrew börjar se olika på Marnies framtid. I rollerna: Sharon Horgan, Niamh Moriarty, Michael Sheen, Alison Oliver, Melissa Collier, Gary Beadle m fl. Del 2 av 4.