Kampen för Marnie
Andrew och Niccis dotter Marnie lider av en allvarlig sjukdom och hennes hälsa försämras snabbt. Läkarna hävdar att det ligger i hennes eget intresse att avsluta alla vårdinsatser, men familjen kämpar emot beslutet. I rollerna: Sharon Horgan, Niamh Moriarty, Michael Sheen, Alison Oliver, Melissa Collier, Gary Beadle m fl. Del 1 av 4.