Kampen för Marnie Avsnitt 3
S1, A3: Nicci sprider Marnies fall till pressen. Andrew försöker sluta fred med Katie, men det går inte som han tänkt sig. I rollerna: Sharon Horgan, Niamh Moriarty, Michael Sheen, Alison Oliver, Melissa Collier, Gary Beadle m fl. Del 3 av 4.