Olive Kitteridge
Pharmacy
Olives make Henry anställer en ung och oskuldsfull assistent, och Olive hjälper en bekant med sin depression.
Olive reser till New York för att hälsa på Christopher, och hon och Jack Kennison skapar osannolika band till varandra.