Lindy Chamberlain: The True Story Avsnitt 2
S1, A2: Ett splittrat Australien bevakar århundradets rättegång när fakta och ögonvittnen ignoreras, falska rättsmedicinska bevis läggs fram och en provinsiell jury påverkas att döma Lindy för mord.