The Fall: Skydive Murder Plot Avsnitt 2
S1, A2: Victoria Cilliers beskriver i sin första djupgående TV-intervju sina minnen av det traumatiska fallskärmshoppet och börjar ifrågasätta delar av sitt äktenskap. Samtidigt släpps hennes make Emile mot borgen medan polisen med fortsätter sin utredning. Men den efterföljande rättegången går inte enligt planerna.