Bibelns hemligheter med Albert Lin Avsnitt 2
S1, A2: Förstörelsen av Sodom och Gomorra är en av Bibelns mest kända katastrofberättelser, men kan den ha inspirerats av verkliga händelser? Forskaren och äventyraren Albert Lin beger sig till det Heliga landet i jakt på svar – med hjälp av rymdteknik. I ruinerna av fantastiska forntida städer hittar han svaren på gåtan bland spåren av skrämmande, destruktiva naturkrafter.