S1, A2: Gripandet av Moussa har påverkat hela grannskapet. William inser konsekvenserna av sina handlingar och försöker gottgöra sig i sina kollegors ögon. Driss känner sig hotad av sin brors lånehajar och vänder sig till sina barndomsvänner för att hitta en lösning. I fängelset måste Moussa ta itu med gamla bekanta.