The Source
År 2005, i en fransk förort, splittrar ett tillslag en knarklangarfamiljs nätverk. Driss, en briljant student, tvingas ta över familjens verksamhet, vilket sätter igång en nedåtgående spiral. Hans ärkefiende är William, en ambitiös och idealistisk ung polis som gör allt i sin makt för att stoppa honom. Deras obevekliga kamp kommer att ta dem från förorterna till Ourika-dalen.