S1, A3: William erkänner för sin kollega Taz att han har blivit lurad av sin informatör. De bestämmer sig för att följa efter honom, endast för att hamna i Driss väg. Tvungen att sälja kokainet som stals vid rånet börjar den unge studenten langa på parisiska fester mot sin flickvän Inès vilja.