The Source Avsnitt 6
S1, A6: Tack vare deras allians kommer Driss och William till makten i sina respektive kretsar. William briljerar i narkotikaroteln och gör det ena rekordbeslaget efter det andra, vilket skapar avundsjuka mellan de olika brottsbekämpande myndigheterna. Driss översvämmar marknaden med sin produkt medan hans kunder faller av en efter en. Moussa blir snart misstänksam på sin broders uppgång.