Then You Run
18-åriga Tara byter London mot Rotterdam och återförenas med sin far efter en lång tid utan kontakt. När hennes vänner kommer på besök möts de av en förskräcklig syn.
Tara och Stink säljer Reagans knark på en festival, men med Dagmars hjälp lyckas Reagan och hans folk hitta dem, vilket leder till en tragedi.
Efter att Turi fångat Stink och plockat upp Darian följer en hjärnornas kamp då Stink försöker fly genom att använda sin graviditet och kunskapen om Mirkos död.