Road to Arcadia
Pablo bygger upp sitt liv på nytt i Arcadia, men lyckan kommer snart rasa runt honom.
Bruno är skadad och Valeria är på väg till Arcadia, vilket innebär att Pablo måste berätta sanningen för Irene.
Efter en bitter återförening upptäcker Pablo att han och Valeria har blivit vilseledda.