Steal
Utför eller makulera
Mästertjuvar intar Lochmill Capital och håller Zara (Sophie Turner) och hennes kollegor under vapenhot i ett försök att genomföra århundradets kupp.
Nominellt värde
I kuppens efterdyningar pressas Zara till bristningsgränsen samtidigt som Luke faller samman. Kommissarie Rhys stöter på motstånd i sin utredning.
Zara får ett ultimatum som kan förändra allt. När hennes överlevnad står på spel, vem kan hon verkligen lita på?
Slutstriden på Lochmill Capital leder till katastrofala följder. Och i ett omskakande avslöjande kommer alla hemligheter bakom kuppen i dagen.