Camp Kulinaris Avsnitt 23
S2, A23: Det är dags för bröllop på Camp Kulinaris! Allt måste vara perfekt och det finns inget utrymme för felsteg nu när gruppen har ansvar för den viktigaste dagen i ett ungt pars liv.