Call me Dad Avsnitt 3
S1, A3: Emil och Viktor blir kallade till ett möte med Carlas fackförening, men det går inte som de hoppats. Under en pinsam parmiddag inser Emil att Viktor och Helle arbetar på att utöka familjen.