S1, E3: The police redouble their efforts to bring Emile Cilliers to justice, diving deeper into his past to expose him for all to see. Emile’s former partner and mother of two of his children speaks out in her first in-depth TV interview. As the trial reaches a dramatic conclusion, the women at the heart of the case reveal the effects of coercive control in their relationships.