S1, A3: Emma får veta sanningen bakom Connies agerande och konfronterar sina egna demoner, men räcker det för att övertyga en jury om att Connie inte utgör en fara för samhället? I rollerna: Emily Watson, Denise Gough, Thalissa Teixeira, Karl Johnson m.fl. Del 3 av 3.