Den farliga leken
Rättspsykiatrikern Emma Robinson får i uppdrag att undersöka Connie Mortensen, som står anklagad för ett avskyvärt brott. I rollerna: Emily Watson, Denise Gough, Thalissa Teixeira, Karl Johnson m.fl. Del 1 av 3.