S2, A3: Amanda och Ted fokuserar på ledtrådsspåret ”blyhaltigt bränsle”, vilket leder Amanda till fara med en krokodiltjuvfamilj, medan Ted distraheras av sin dotters ankomst och en oväntad Kelly.