Troppo
Sex månader senare utreder Ted och Amanda ett bisarrt lokalt mord och en exotisk drogring. Amanda tampas med en gammal fiende och en ny kärlek, och Teds förflutna förföljer honom och hans familj.
Ted och Amanda undersöker Julians grannar, sockerrörsbönderna som gränsar till Family Tree, och upptäcker att de hyser ett bittert agg mot Julian för att deras son dog, men är de kapabla att mörda?
Amanda och Ted fokuserar på ledtrådsspåret ”blyhaltigt bränsle”, vilket leder Amanda till fara med en krokodiltjuvfamilj, medan Ted distraheras av sin dotters ankomst och en oväntad Kelly.
När en drogpåverkad krokodilskytt klättrar naken upp i en flaggstång och faller mot sin död, undersöker Ted och Amanda källan till hans mystiska narkotika samtidigt som de följer Julians pengaspår.
Ted och Amanda går på Julians excentriska begravning beväpnade med explosiv kunskap om Raphs härkomst innan de förhindrar en potentiell tragedi på den lokala Crimson Lake-tävlingen.
När Brooke hittas flytande i en träskig flod, strypt och knappt vid medvetande, jagar Ted och Amanda efter hennes förövare för att avgöra om Julians mordfall har något samband.