S1, A4: En hallick och hans dotter skjuts till döds och spåren leder till Loukauskis säkerhetsansvarige. Harald får kontakt med en polis som jobbar under täckmantel i den litauiske maffialedarens organisation. Informationen som han ger får bilden att klarna.