The Team
Det visar sig att journalisten Jean Louis arbetade med att skriva en bok om Loukauskis och hans kriminella verksamhet. De mördade kvinnorna hade alla vittnat mot maffialedaren och utredarna misstänker att det kan vara anledningen till att de dödades.
En hallick och hans dotter skjuts till döds och spåren leder till Loukauskis säkerhetsansvarige. Harald får kontakt med en polis som jobbar under täckmantel i den litauiske maffialedarens organisation. Informationen som han ger får bilden att klarna.
Jackie hamnar i fara på sin väg till ett möte med Iris. Harald och Alicia beger sig till Berlin för att möta upp henne, men möts av tystnad. Ett nytt spår i utredningen kopplar för första gången Loukauskis till verksamhet som han kan åtalas för.