The Team Avsnitt 5
S1, A5: Jackie hamnar i fara på sin väg till ett möte med Iris. Harald och Alicia beger sig till Berlin för att möta upp henne, men möts av tystnad. Ett nytt spår i utredningen kopplar för första gången Loukauskis till verksamhet som han kan åtalas för.