Soffan Avsnitt 4
S1, A4: Ber Ia Langhammer och Tommie X sina deppiga polare att "rycka upp sig"? Och är Fiona Fitzpatrick och Özz Nûjen överens om åldersskillnad när det kommer till dejtande?