Soffan
Vad tycker Grete Qviberg om att Edvin Törnblom gjort illa sin kompis husdjur? Och kommer Emilie "Ebbis" Roslund och Sean Banan överens om dejting-hyfs?
Hur tolkar Siw Malmkvist och Christopher Garplind en eld-emoji på Instagram? Och vad tycker Jonas Hallberg och Sanna Bråding om kompisar som luktar illa?
Ber Ia Langhammer och Tommie X sina deppiga polare att "rycka upp sig"? Och är Fiona Fitzpatrick och Özz Nûjen överens om åldersskillnad när det kommer till dejtande?
Vad tycker Caroline Ferrada Noli om att Fredrik Söderholm inte har läst hennes bok? Och tycker Jonas Hallberg och Josie Capllonch att man får skryta med sin partner på instagram?