Lailaland
Vi får följa Laila Bagge, som vågar dela med sig av sitt privatliv mer än någonsin förr. Längs vägen lär vi även känna alla de andra viktiga komponenterna och karaktärerna som finns i Lailaland.
I premiäravsnittet av Lailaland kliver vi rakt in i en kombinerad inflyttning- och födelsedagsfest hemma hos Laila i Lidingö med vänner, familj och kollegor.
Det har äntligen blivit dags för Laila och syskonens årliga tradition - att laga och äta kroppkakor tillsammans. I år är Korosh också med och får för första gången smaka på en kroppskaka.
I detta avsnitt har det blivit dags för plåtning för Lailaland, och Liam spexar loss och tar över showen helt. Väl hemma försöker Laila starta igång ännu ett nytt renoveringsprojekt - denna gång i Liams del av husset.
Laila om sin uppväxt och om hur hennes karriär tog fart. Från Motown i USA som artist, till att sadla om för att bli manager och för att sedan upptäcka det svenska stjärnskottet Zara Larsson.