S2, A5: Iceis dömer en dragtävling på en överraskande plats. Hon bjuder vinnaren på en dragshow i Edmonton, men hon blir triggad och hennes nykterhet är i fara. Massey samlar på traditionella mediciner och med hjälp av sina terapeuter kan han hitta sin trygga plats.