Queen of the Oil Patch
Massey Whiteknife är en affärskvinna inom norra Albertas oljesand. Han har en idé som kommer vidga ramarna och utmana nästintill alla affärsmänniskor i detta råa område. Han presenterar ett nytt ansikte som ska ta över företaget: Iceis Rain är en frisinnad kvinnlig sångerska som söker förändring. Saken är bara den att Iceis och Massey är samma person.