Camp Kulinaris Avsnitt 5
S2, A5: Det är en ny vecka på Camp Kulinaris, vilket innebär ny meny och ny restaurangchef. Kjartan ger gruppen en svår uppgift, och en av deltagarna måste dela dåliga nyheter med resten av gruppen.