Mannen som talar med hundar Avsnitt 5
S7, A3: Björnexperten Casey Anderson och hans fru Missi Pyle behöver hjälp med sina två hundar som blir uppspelta och ger sig på andra hundar de möter. Oscar är rädd för barn, vilket är ett problem för ägarna Sebastian och Renée eftersom de väntar tillökning.